På väg tillbaka

 
Det har hänt mycket sen senast ! Jag har gått från att vara fästmö till flickvän. Jag har gått från att vara 08:a till att bo i Visby. Men framför allt, jag har gått från att vara olycklig till LYCKLIG !
 
Så, en snabb update om läget ! Min fästman heter inte Jesper, MIN POJKVÄN HETER HENRIK. Jag bor inte i Södertälje, JAG FLYTTADE TILL VISBY DEN 2 FEBRUARI. Min terapi och psykiskautredning har lönat sig även om jag inte är riktigt klar än, JAG ÄR HYPOKONDRIKER OCH HAR OCD OCH ÄTER ANTIDEPRESSIVA OCH JOBBAR PÅ ATT BLI FRISK. Jag har fortfarande två katter, MISSY OCH GIZMO BOR MED MIG. Jag är inte längre brunett, MITT HÅR ÄR SEXIGT RÖTT. Jag tycker inte att det är jobbigt att gå upp ur sängen lika ofta längre, JAG ÄR PÅ VÄG TILLBAKA TILL MITT RIKTIGA GLADA JAG.
 
Nu är mitt liv på riktigt HAPPINESS FOR ME !
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0