Fröken Tröttmössa !

 
Ungefär såhär pigg var jag imorse.. klockan kvart över tio när jag precis hade vaknat till liv. Så sjukt slut i både kroppen och huvudet att jag inte kunde hålla mig vaken när hjärtat mitt ringde och väckte mig vid åtta och sen en gång till vid halv nio. Det gick bara inte och ibland måste man faktiskt lyssna på kroppen och sova lite till, om man har tid för det alltså.
 
Nu har jag precis ätit frukost, ska bara dricka upp mitt te och sen göra mig iordning för att bege mig bort mot psykiatriska kliniken där jag ska träffa min sjuksköterska och börja med "intervjun" för att ta reda på om det kan finnas någon bakomliggande diagnos till varför jag mår som jag gör.
 
Annars snöar det här.. BUUUUUUUUUU för det !!! Och i eftermiddag ska jag till mamma och dricka te och prata strunt. Ska försöka hinna plugga också. Bra dag i dag !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0