Jag är en sötsak !

 
Mycket har hänt sedan senast. Jag har liksom haft fullt upp ! Jag har varit på Gotland, jobbat, varit på Gotland igen, umgåts med tjejerna, börjat mitt tredje år på högskolan med ett helt nytt programm denna gång och nu.. nu är jag på Gotland igen. Var nere på högskolan på en föreläsning imorse och eftersom ena katten är lite stressad över ett nytt ställe (tog med mig katterna till mamma eftersom vi har målare hemma mer eller mindre hela veckan) så valde jag att kila hem istället för att sätta mig i biblioteket och plugga. Funderar dock på det imorgon.
 
Men framför allt, som bilden visar, så var jag och brudarna och nostalgi-partade på Stanleys. AWESOME !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0