Barbarella

 
Jag beställde smyken från Barbarella till mina piercingar för fyra veckor sedan och i fredags kom de äntligen ! Det brukar bara ta 1-2 dagar, max 3 att få hem smyckena men det strulade lite med min adress. Kanske inte så konstigt, jag har bytt adress fyra gånger på två år så det var väl bara en tidsfråga innan det skulle strula till det. Hur som helst, älskar smyckena !
 
Den till naveln är perfekt storlek, täcker liksom hela naveln så att man inte ser de andra stavarna (jag har fyra hål i naveln) alls som ligger bakom. Och jag hade tänkt att jag skulle ha klövern på ovansidan av naveln och spadern på undersidan man det vart för tungt med tanke på att de är rätt stora och jag kunde inte prata ordentligt, lespade som satan, så har en kula på undersidan och kjlöverna på ovansidan bara. Men då har jag ju en att byta med om jag tröttnar på klövern, det är ju sweet !
 
 
För er som vill ha massvis med smycken att välja på och köpa de billigt så rekomenderar jag verkligen Barbarella.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0