Våra två små katter

Det tog mig 40 minuter innan jag gick upp ur sängen idag, men hur mysigt är det inte när man vaknar och har en mysig kattunge som bara vill kela. Kommer ihåg när våran äldsta katt, Missy, var kattunge och hon var likadan. Nu kommer hon och hoppar upp ibland, och man får ha tur om hon kommer och vill kela. För det mesta ligger hon i fotändan av sängen, ser nöjd ut och myser för sig själv.



Båda våra katter är blandraser. Gizmo (till vänster) som är våran minsting på 4 månader är en bengal/bondkatt och Mizzy (till höger) som snart är två år är en norsk skogskatt/bondkatt.


Om en liten stund får jag min hemtanta, Vindkraft till havs handlar den om. När jag är klar ska jag ta en långdusch, fixa fötterna, lägga en ansiktsmask och måla naglarna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0