Winnerbäck

I söndags morse klockan 03-någonting när vi stod och väntade på att få köra på båten så sa Jesper "Vet du vad vi glömde ? Winnerbäck biljetterna..". Alltså, vilka idioter glömmer konsertbiljetter ?!! Efter att jag varit pissförbannad på mig själv i några timmar tänkte jag "Aja, bara försöka få biljetterna utskriva på nytt eller få tag på nya."
 
Så i måndags åkte vi in till Visby för att försöka få Ticnet att skriva ut nya biljetter till oss och jag hade laddat upp med hur mycket bra argument som helt för att vi skulle få nya biljetter utskriva. Jag hade till och med skrivit ut alla papper från ticnet som gick om att vi hade betalt och allt sådant. Och så gick jag fram till kvinnan bakom disken och sa "Hej ! Jätte klumpigt jag vet, men vi glömmde våra biljetter hemma i Södertälje men jag har alla papper på att vi har betalt och allt. Går det att skriva ut nya biljetter eller måste vi köpa nya ?" och eftersom jag hade förväntat mig att jag skulle få argumentera mig till biljetterna så blev jag så himla snopen när hon skrev ut biljetterna utan att ljud och sa "Varsågoda !". Så ikväll blir det Winnerbäck trotts allt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0