Huvudvärken från helvetet

Det har varit en jobbig vecka.. haft sånn huvudvärk att jag var sååååå nära på att akut åka in till sjukhuset mitt i natten för att jag vaknade av värken. Men nu är huvudvärken borta och allt annat är lugnt också. Jag har varit väldigt tankspridd denna vecka men känns som jag fått bitarna på plats igen. Jag jobbar en vecka till och sen åker jag till mamma en vecka på Gotland, ska bli skönt att få ta det lugnt och bara vara.
 
Annat nytt, jag ska börja träna kickboxning med Sara och Jenny. Två vänner som jag umgåts med sen jag var 16. Det blir även till att börja träna på gym med mitt hjärta. Jag är inte en sån som fastnar i soffan egentligen. Jag har bara hamnat i en ond cirkel. Jag ska ta tag i dethär nu, jag mår som bäst när jag får träna mycket, hårt och ofta.
 
Men nu ska jag kika på Pluras Kök snart och bara ta det lugnt. Det behövs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0