Verkligen fullkomligt hatar

GAAAAAAAAAAH, jag hatar, verkligen fullkomligt hatar när jag inte lägger upp mina studier ordentligt. Som tur är börjar jag komma igång nu ordentligt med projektrapporten som är det enda som vi ska göra i ena kursen jag läser nu. På fredag, förhoppningsvis, får jag hem en översiktsplan över området jag tittar närmare på för en etablering av vindkraft. Men BLÄÄÄÄÄ för att jag inte satt igång först nu ! Stressen är hög kan jag lova. Och som om inte det vore allt så måste jag iväg och jobba ikväll och jag har satt upp mig imorgon också.. fast jag inte har tid. Jag får skylla mig själv helt enkelt, och tyvärr plugga i helgen. Men men, thats life, sometimes a bitch but just fuck it. Nej, nu ska jag inte klaga något mer, jag måste göra mig klar för att åka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0